Avatar billede simon_noah Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:12 Der er 12 kommentarer

hvordan flipper man skærmen

min knægt (2år) hamrede helt vildt på tastaturet og pludselig drejede skærmbilledet 90 grader.. hvordan får man det tilbage ??
Avatar billede screem_brille Novice
25. oktober 2005 - 22:14 #1
hvis det er et nvidia baseret kort, så tryk på ikonet i taskbaren (ved siden af uret) og vælg roter
Avatar billede udvikler Nybegynder
25. oktober 2005 - 22:19 #2
Ctrl + Alt + Op pil
Avatar billede simon_noah Nybegynder
25. oktober 2005 - 23:05 #3
virker ikke...
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2005 - 04:39 #4
Dette virker på min fladskærm:  "Alt Gr" og så en piletast, "højre", "venstre", "op", "ned"
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 08:18 #5
vejmand, det har ikke noget men ens skærm at gøre, men ens grafikkort ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2005 - 11:25 #6
screem_brille>> Det er muligt, men det virker hos mig og så er der da en chance for det også virker hos spørgeren.  c",)

Mit skærmkort er et Intel(R) 82865G
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 11:27 #7
vejmand læs hvad jeg skrev ;) (det er ikke din skærm der roterer billedet, det er dit grafikkort)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2005 - 11:44 #8
screem_brille>> Forstår ikke helt hvad du mener, jeg har da ikke påstået andet, eller hvad?
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 11:53 #9
vejmand 26/10-2005 04:39:49 Dette virker på min fladskærm: (der siger du jo det er din fladskærm der gør det, hvilket ikke er korrekt ;) )
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2005 - 12:01 #10
screem_brille>> Glem det, jeg konstaterer at det virker, så måske det også virker for spørgeren. Jeg har aldrig påstået det ikke har noget med grafikkortet at gøre.

Hvis du ønsker en tråd til tidsfordriv er det måske bedre du selv opretter et spørgsmål i "Fri debat" i stedet for at "spamme"

Lige nu synes jeg måske det er lidt vigtigere med lidt feed back fra spørger.
Avatar billede vibs1310 Novice
26. oktober 2005 - 12:49 #11
På mit tastatur er Alt gr og alt+ctrl det samme. Hvad sker der når du trykker alt+ctrl og hvilken som helst af piletasterne på samme tid.
Avatar billede simon_noah Nybegynder
26. oktober 2005 - 20:35 #12
det virker ikke... har i ikke en god ide....