Avatar billede www. Nybegynder
19. april 2001 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visuel Basic kan man det??

Hej eksperter...

Jeg har valgt ikke at give point for dette \"spg\" da jeg ikke rigtigt mener at det er et spg

Er det muligt at lave en chat i stil med højhuset på www.n.dk i visual basic 6?

Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. april 2001 - 21:25 #1
jeg mener at der skal du tage hul på asp. men det ligger så vidt jeg ved meget tæt på vb. eller også var koderne de samme
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 21:33 #2
ASP/PHP eller CGI hvis du vil lave sådan en chat. Og en hel del JavaScript/Java.
Avatar billede www. Nybegynder
19. april 2001 - 21:46 #3
Det jeg vil høre er om man kan lave det i VB ikke hvad man kan lave det i!

Avatar billede mike@work Praktikant
19. april 2001 - 21:47 #4
Hvis det ikke er et spg. Hvad er det så ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 21:48 #5
www.:> okay, NEJ! det kan man ikke.
Avatar billede www. Nybegynder
19. april 2001 - 22:01 #6
Okaj
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. april 2001 - 22:53 #7
det burde i princippet være mig som fik pointene! heg svarede da rigtigt på spm\'et

:-)
Avatar billede jennemaan Nybegynder
20. april 2001 - 11:04 #8
jeg har da i sin tid lavet en chatklient der kunne connecte til iChat serveren (bl.a. den gamle jubii chat, samt den gamle chilichat)

/Jennemaan