Avatar billede sprit-billist Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

video på hjemmeside

hej jeg har rodet lidt med at få en video på min html hjemmeside og det er så lykkedes... men når jeg ligger den ud med iis serveren bliver der kuttet ca 10 sek af slutningen på film klippet og det er kun når jeg køre siden igennem serveren...

hvad kan det være??

mvh.
Avatar billede need4speed Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:40 #1
lyder meget underligt at den skulle cutte 10 sek af... men du kan også gemme din video i flash format eller quicktime med en converter.

Ligger filen på din egen ISS server altså lokalt?
Avatar billede sprit-billist Nybegynder
25. oktober 2005 - 18:22 #2
ja den ligger lokalt og er sat ind som et object men vil prøve flash metoden...
Avatar billede sprit-billist Nybegynder
06. april 2007 - 00:32 #3
lukkes