Avatar billede mortensenallan Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:29 Der er 1 kommentar

Concor.dk som webhotel ?

Jeg kan se at Concor.dk har webhoteller med masser af plads der tilsyneladende "har det hele" til en rigtig god pris. Asp.net til 8 kr med 600 mb plads lyder ret godt.

Men da der også er mange andre udbydere at vælge mellem vil jeg gerne høre om nogen her på Eksperten har erfaringer med concor ?

De har telefonsupport og det passer mig fint, men hvor hurtig er mailsupporten ?

Takker mange gange
Allan Mortensen
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:41 #1
hej allan, jeg plejer at anbefale www.concor.dk og www.scannet.dk og det har jeg ikke ændret på så det gør jeg igen :-)
Concor har faktisk en rigtig god og hurtig mailsupport og jeg har været absolut tilfreds med dem. Jeg startede med et enkelt site hos dem og har nu 4...