Avatar billede bobslaede Nybegynder
25. oktober 2005 - 10:00 Der er 4 kommentarer

Bliver logget ud af Eksperten

Davs.
Når jeg går ind på eksperten bliver det altid til exp.dk
Når jeg klikker på logoet fører den mig til exp.dk
Når jeg søger, og klikker på et resultat, fører det til www.eksperten.dk.

Når jeg kommer over på eksperten.dk i stedet for exp.dk er min session væk , og jeg er ikke længere logget ind.

Jeg kan self logge ind igen, men det gider jeg da ikke til :)

Hygge :)
Avatar billede kenp Novice
25. oktober 2005 - 10:10 #1
du skal logge ind på både exp.dk og eksperten.dk så vil du ikke opleve det. (du kan jo sætte den til at huske passwords mv. begge steder)
Avatar billede bobslaede Nybegynder
25. oktober 2005 - 10:15 #2
Men det gider jeg da ikke til ;)
Avatar billede kenp Novice
25. oktober 2005 - 10:20 #3
så må du leve med dit problem.... eller gøre det 1 gang for alle ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
12. december 2005 - 10:21 #4
Vi er bekendt med fejlen, og den _vil_ blive rettet - kan dog ikke give nogen tidshorisont.

Morten Fangel
  IDG Danmark A/S