Avatar billede strandgaard Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autosignatur i Outlook

Så er den gal igen :-)

Jeg sidder på mit arbejde og skal lave en autosignatur i Outlook til hele kontoret. Det volder dog en del problemer...

Da folk sidder ved forskellige maskiner (WinXP i DK og ENG udgave og officepakken i udgaver fra 97 og frem), laver min autosignatur rod. Jeg har lavet en skabelon som de andre laver deres ud fra, men idet den er redigeret gennem word, får jeg en html-fil på flere sidder, og flere maskiner brokker sig over et activeX element der ikke er installeret. Desuden har jeg problemer med at det hele vil hoppe og danse rundt på siden, og bliver flyttet rundt på siden alt efter vinduets størrelse.

What to do? har prøvet at lave det hele i en tabel, som er kodet i ren html, derved fjernes problemet med activeX, men så kan man ikke importere filen - og jeg er nødt til at lave hver enkel html-fil til hver bruger, og det er jo ikke særlig smart. Ved at smide det hele i tabellen fik jeg styr på hopperiet, lige indtil der er en der besvare min mail, så er helvede løs igen, selvom det er en fra kontoret, der har fået den nye skabelon/signatur installeret.
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
25. oktober 2005 - 11:27 #1
Hvor mange brugere er I ?

Mvh
Jesper
___________________________
http://www.emailtemplate.dk
Avatar billede strandgaard Nybegynder
25. oktober 2005 - 12:27 #2
Vi er 10-15.
Avatar billede strandgaard Nybegynder
02. oktober 2006 - 21:58 #3
Jeg lukker