Avatar billede jeanette-steven Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:15 Der er 9 kommentarer

Deling af kalender

Hejsa!

Min kæreste og jeg bruger den samme computer til at chekke mail med, men vil gerne have muligheden for at integere vores kalendere i hinandens. Således, at jeg kan se hvornår hun skal noget og omvendt!

HJÆLP!!
Avatar billede dotnet_cowboy Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:18 #1
Exchange server, med egen udviklede web-interface til visning af kalenderne... det er en mulighed! :-)
Avatar billede jeanette-steven Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:21 #2
Uha... Jeg er slet ikke så teknisk...
Avatar billede dotnet_cowboy Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:31 #3
det var også lidt sjov...

Jeg tror ikke bare man kan dele sin kalender i outlook, med mindre man henter sin post direkte fra en exchange mail-server. Men jeg skal ikke gøre mig klog på det.

Måske der er andre der ved om det er muligt.
Avatar billede jeanette-steven Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:35 #4
Hehe!

Det håber jeg på, at der er...
Avatar billede frkhansen Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:56 #5
Når du står i kalenderen : Har du prøvet : filer > mappe > egenskaber > administratíon > "denne mappe er tilgængelig....." ?
Avatar billede jeanette-steven Nybegynder
25. oktober 2005 - 14:38 #6
Der kan jeg desværre ikke vælge noget....
Avatar billede tlaursen Nybegynder
25. oktober 2005 - 16:10 #7
Som det første indlæg siger, det kræver en exchange løsning.
Avatar billede packey Nybegynder
11. januar 2006 - 11:41 #8
Prøve Public Share Folder fra. Med den kan du synkroniserer emails, kalender og kontakter mellem flere pc'er
Avatar billede packey Nybegynder
13. maj 2006 - 19:51 #9
ShareO fra 4teams corp. er et perfekt program. Det koster bare et engangsbeløb pr. maskine. Det er vist 226 pr. licens. Bruger det selv på arbejdet og det gode ved dette program er at det opdaterer enten mail eller kalender eller hvilken som helst mappe i outlook over MAIL, så du behøver ikke engang være på samme netværk for at det virker.