Avatar billede knecxt Nybegynder
19. april 2001 - 19:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kabinet/Motherboard

Har for nyligt købt et LuckyStar ATX Board 5ATX2 Motherboard. Da jeg ikke har købt noget kabinet endnu ville jeg høre om der er noget tage hensyn til. Det eneste jeg ved er at det skal være et atx kabinet.
Avatar billede shamanic Nybegynder
19. april 2001 - 19:59 #1
tjae, kun at der burde være en 300W strømforsyning i. Men ellers ikke andet
Avatar billede dipzy Nybegynder
19. april 2001 - 20:01 #2
Plads, Plads og Plads ;)
Derfor skal du ikke købe AOpen kabinetter da de er MEGET dårligt indrettet. Jeg ved jeg får meget kritik for det jeg skriver her men jeg VED jeg har ret :o)

Det jeg vil anbefale er et Noise Control kabinet.
Til dels fordi at det er meget lydløst og fordi der er BUNKEVIS af plads inden i dem.
www.webconsult.dk er en af de danske forhandlere.

Greetings
DiPZY
Avatar billede jgk Nybegynder
19. april 2001 - 20:01 #3
Strømforsyningen, evt. muligheder for yderligere blæsere, monteringsvenlighed og udviddelsesmuligheder generelt.
Avatar billede raven_dk Nybegynder
19. april 2001 - 20:01 #4
Ja, hvormange harddiske du vil ha plads til i kabinettet
Avatar billede knecxt Nybegynder
19. april 2001 - 20:08 #5
Tak alle! Det var svar nok.
Jeg skal kun have en harddisk i, så det bliver nok et miditower...

Hvad er forskellen på et f.eks. 250 W strømforsyning og en 300 w strømforsyning. Det er et ældre motherboard?
Avatar billede shamanic Nybegynder
19. april 2001 - 20:10 #6
det var hvis du ville opgradere senere til en større cpu, måske AMD, så som det mindste burde man have en 300W PSU, ellers ville systemet måske blive ustabilt
Avatar billede knecxt Nybegynder
19. april 2001 - 21:04 #7
Det er et gammelt sokkel7 systmem, som jeg ikke vil bruge som spil-system. Det bliver enten en K6-233 Mhz eller en K6-300 Mhz. Skal jeg bruge en speciel stor strønforsyning til den. Gætter på et nej :)
Avatar billede shamanic Nybegynder
19. april 2001 - 21:06 #8
nej de normale 230W PSU\'er er fine nok
Avatar billede parazite Nybegynder
19. april 2001 - 22:03 #9
dipzy : *G* Ikke direkte kritik, men bare et spørgsmål: Mener du at der ikke er plads nok i eks. http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404577902 ? ;o)