Avatar billede goofy-15 Nybegynder
24. oktober 2005 - 15:53 Der er 4 kommentarer

Hjælp med cmd eller andet

Er der på nogen måde jeg kan komme ind i min bruger mappe på min anden computer? altså c:\documents and settings\brugernavn. Hvis jeg prøver at dele den, får jeg adgang nægtet. Så jeg tænkte om jeg på nogle måde kan rede min data? har nemlig brændt grafikkortet af i den maskine hvor dataerne ligger. Kan kun komme igennem til den ved hjælp af netværk.
Avatar billede cvpcpp Nybegynder
24. oktober 2005 - 16:47 #1
Jeg er ikke sikker på hvad du mener med "kan kun komme igennem via netværk"?
Som regel skal deling af filer og mapper indstilles på den computer hvor de ligger - ellers skal du have sat et "fjernskrivebord" op så du kan få adgang til computeren.
En nemmere måde kan være at pille hard-disken ud og sætte den i en computer der virker og derfra kopiere dine filer

VH
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
24. oktober 2005 - 16:55 #2
jeg har delt det hele på den anden... plejer jeg altid at gøre så man nemt kan komme over alt i huset... men kan så ikke komme igennem til min profil... Får adgang nægtet... Kan man så på nogen måde komme igennem til profilen uden jeg skal købe nyt grafikkort til den og skifte ? Må da være en måde
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2005 - 17:24 #3
Ikke helt sikker på jeg forstår, men...
Du kan kopiere filerne over. Hvis du ikke kan boote på din HD kan du sætte den som slave i en anden PC.