Avatar billede steffenhn Nybegynder
24. oktober 2005 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Menu bar!

Hej.

Jeg har arbejdet en smul med macOS, men bruger nu windows xp pro. Mit spørgsmål er: Kan jeg på nogen måde få den der smarte genvejs-menu, som er nederst på siden i macOS? Jeg vil gerne have den i mit windows, men hvordan kan jeg få det??

Tak på forhånd.
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. oktober 2005 - 11:03 #1
Har du prøvet at google på win xp dock? Det kunne jo være, at nogen havde lavet noget lignende.
Jeg finder:
http://www.stardock.com/products/objectdock/
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Aqua-Dock.shtml
ud fra den søgning, og de er begge gratis og ser fine ud; men skal straks sige, at jeg dog ikke har prøvet dem, men gerne vil høre om dine erfaringer, hvis du bruger dem.
/Seb
Avatar billede steffenhn Nybegynder
24. oktober 2005 - 13:29 #2
Fantastisk! Anede ikke det hed win xp dock. Tusind tak for hjælpen! Programmet er meget cool, og kan konfigureres på mange forskellige måder. Tak!
Avatar billede sd8220 Seniormester
25. oktober 2005 - 09:44 #3
Jamen det var da så lidt - nej jeg vidste heller ikke, at det _hed_ sådan; jeg gættede bare ;_) Og så gættede jeg åbenbart rigtigt ;-) Stikker du mig pointene?
Hvilket af dem tog du?
/Mvh Seb
Avatar billede steffenhn Nybegynder
25. oktober 2005 - 11:30 #4
Jeg tog stardock. Det har mange funktioner, og har læst andre steder, at aqua-dock skulle være skod :D Men tak igen (glemte at give dig pointene før, ups...)