Avatar billede funtex Nybegynder
24. oktober 2005 - 00:47 Der er 3 kommentarer

mp3 lib til linux

Hej,

Jeg er på udkig efter et open-source lib der kan afkode mp3-filer under linux.

Er der nogen der kender et sådant?
Jeg har ikke brug for en masse fancy funktionalitet så jo simplere jo bedre

//Funtex
Avatar billede mazzoo Nybegynder
24. oktober 2005 - 08:06 #1
FMOD (www.fmod.org) er et af de bedste på markedet, det er blandt andet brugt i WoW !

-Philip
Avatar billede funtex Nybegynder
24. oktober 2005 - 08:38 #2
Hej Mazzoo,

Tak for dit svare...fmod ser rigtig godt ud, problemet er bare at det ikke er open source.
Da lib'et skal cross compileres er jeg nødt til at have koden.

//Funtex
Avatar billede niklas_q_nielsen Nybegynder
14. januar 2006 - 12:06 #3
Allegro mp3 kan klare tricket