Avatar billede benne_ Nybegynder
23. oktober 2005 - 21:18 Der er 4 kommentarer

Raid på gammel HP NetServer LH Pro

Vi er kommet i besiddelse af en meget gammel server, en HP NetServer LH Pro, dual pentium pro processer m.m.
Medhørende er også 6 x scsi-diske på 2 gb, og efter at have fundet ud af, at FreeBsd (som noget af det eneste) kunne blive installeret, vil vi gerne udnytte mulighederne med raid.. Men.. HPs hjemmeside er ikke til megen hjælp, og der er næppe support på et 10 år gammelt server-produkt, ligesom google ikke har kunne hjælpe meget..

nogen der har en ide til hvordan vi får sat raid op på skidtet?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 10:48 #3
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:19 #4
brug for mere hjælp ?