Avatar billede gamedennis Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:42 Der er 6 kommentarer

Dankort betaling?

Jeg har en side hos Danhost, hvor man angiveligt i den pakke jeg har købt, har mulighed for at lave dankort-betaling på siden... Intil videre kan jeg ikke finde funktionen... Nogen der kan hjælpe...??

MVH
Dennis Maleki
-gamedennis
Avatar billede whatever Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:09 #1
Hvad er det for en pakke du har host Danhost?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:09 #2
Avatar billede gamedennis Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:19 #3
jeg har business pakken
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:23 #4
Sikker på du så ikke skal købe dette extra http://danhost.dk/produkter_danshop.php for at få dK BETALING
Avatar billede whatever Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:26 #5
I Fantastico-pakken som du har adgang til, kunne jeg forestille mig at du skal have fat i en af de shops der ligger i pakken. Nærmere betegnet CubeCart eller OS Commerce. Om Danhost har udviklet moduler til disse to shops, så deres betalingsgateway kan fungere sammen med dem ved jeg ikke.

Men for at du kan modtage betalinger via dankort eller andre betalingskort, kræver det en indløsningsaftale hos PBS, samt at du opretter en gateway hos Danhost.
Avatar billede whatever Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:27 #6
Prøv evt. at snakke med Danhost.