Avatar billede varmeskud Praktikant
23. oktober 2005 - 15:23 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

ændre på mit billed i photoshop

Hej

Ville høre om der ikke var en der kunne hjælpe mig med at ændre lidt på mit billed.

billedet er www.togforum.dk/10.JPG

Det jeg gerne ville have lavet er at foran på bilen ville jeg gerne have forlænget motor klappen ned over fronten og lygterne ned til kofangeren. Der skal så lavet to huller hvor lygterne er samt der skal lavet hul til luft/gitter.

En der kan hjælpe mig med dette.

Mvh Kim
Avatar billede fister9 Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:48 #1
Ved ikke om photshop er det helt rigtige program til at visualisere med, men der kan som regel manipuleres heftigt hva de værktøjer der er. Helt konkret hvordan du skal gribe det an, har jeg svært ved at sige, da jeg ikke kan se for mig hvordan det helt præcist skal se ud.

Men jeg vil anbefale dig at du begynder at sætte dig ind i nogle af de værktøjer og mange muligheder der er i photoshop. Nu kender jeg ikke dit niveau, men jeg ved at efterhånden man får flere og flere værktøjer ind på rygraden så bliver det mere og mere klart hvordan man vil løse de enkelte problemer man kommer ud for.

Jeg kan kan forestille mig at det du gerne vil lave, kommer til at involvere mange af de forskellige basale værktøjer i programmet, så det ville være en start hvis du begyndte at læse en masse tutorials eller hæfter.

Der kan findes nogle på dansk her: http://www.prodic.dk/
Ud over det er nettet fyldt med OCEANER af gode tutorails på google - bare søg på "photoshop turtorials".

Hvis jeg har forstået det forkert, og du i virkeligheden er ret ferm til photoshop - så må du undskylde. Men dét jeg nævnte er i hvert fald et god sted at starte, under forudsætning af at du ikke kender de mange muliheder de forskellige værktøjer indebærer.
Avatar billede fister9 Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:49 #2
Der skulle i øvrigt have stået "photoshop tutorials"
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. oktober 2005 - 16:33 #3
Hej

Ville gerne have en der kunne lave det for mig.

Lidt lige som www.togforum.dk/11.JPG
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:09 #4
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. oktober 2005 - 17:14 #5
tja ala stil. lygterne skulle bare meget gerne blive hvor de var.

Ikke for at være ond. Men så laves så ægte som muligt da jeg gerne ville danne mig et indtyg af det inden jeg begynder og svejse/skære det hele op.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:19 #6
Jeg ka godt sætte lygterne på plads, men hvis det største problem er, at det ser uægte ud, ka det jo være ligemeget.
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. oktober 2005 - 17:22 #7
jeg ville meget gerne have et billed af hvor det ser så ægte ud som muligt

Ikke for at være ond/led på nogen måde.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:23 #8
Nej nej, rolig nu, jeg ligger ikke og græder...
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:24 #9
;) :P
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. oktober 2005 - 17:27 #10
hehe okay ;-)
Avatar billede bill20 Nybegynder
24. oktober 2005 - 08:38 #11
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. oktober 2005 - 08:59 #12
jeps i den stil. Selv om jeg helst gerne ville kunne se på billede hvor den bugger ned. Men kan se på det billed jeg har taget at man sådan set heller ikke kan se det der.
Avatar billede bill20 Nybegynder
24. oktober 2005 - 10:46 #13
Er det denne kant du efterlyser?
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/658406.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. oktober 2005 - 20:52 #14
jeps præcis.

pointene er dine.

Men hvis jeg smider 10 point ekstra, ville du så prøve at sætte nogen firkantet lygter på i stedet for de runde?
Avatar billede bill20 Nybegynder
25. oktober 2005 - 07:52 #15
Med 4kant lygter. +
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/658406.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. oktober 2005 - 08:26 #16
arh ja. go ide evt. at sætte sine ekstra lygter sådan.

Men her er point og rigtig mange tak for hjælpen
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. oktober 2005 - 08:27 #17
så har hævet pointene fra 40 til 50.
Avatar billede bill20 Nybegynder
25. oktober 2005 - 08:32 #18
Mange tak, Jo jeg kan også bedst lide det med knapperne (http://exp.dk/spm/654219)
det andet bliver for "bart".

Mvh.
*Bill
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. oktober 2005 - 08:49 #19
Ja.

Men mange tak.

Kan vare desvære ikke selv rediger billeder da jeg ikke kan finde ud af at bruge photo shop vs 8 eller hvad den nu hedder som jeg har fået købt da jeg ikke forstår alt det engelske :-(