Avatar billede dopemaster Nybegynder
23. oktober 2005 - 14:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opskrift til Vodkabamser

Hej,

jeg søger en opskrift til vodkabamser.

Inden i giver mig opskriften, så vær sikker på, at I ved noget om den. Dvs. om den smager godt, og om vodkaen fordamper!

Også søger jeg en opskrift til en rigtig god Marcipan.

På forhånd tak..
Avatar billede rebecca Novice
23. oktober 2005 - 15:09 #1
Hallo er du der>>>tror du er havnet et forkert sted Eksperten.dk er et It forum altså et sted hvor man kan få hjælp eller give hjælp til alt hvad der har med It at gøre, kageopskrifter og andet må du finde andre steder på nettet.

Mvh.Rebecca
Avatar billede rebecca Novice
23. oktober 2005 - 15:10 #2
ps...prøv at søge på google
Avatar billede themom Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:20 #3
Ønsket fjernet pga. rettighedsmæssige problemer

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:48 #4
Hehe det er grineren..! det vil jeg sku også prøve og lave :P
Avatar billede hpo Nybegynder
24. oktober 2005 - 12:20 #5
>>rebecca
Man må altså spørge om alt under kategorien "diverse" på eksperten!

Jeg er ret vild  med kommentaren om at det ikke fordamper, hvis man drikker det hurtigt nok ;-)

/hpo
Avatar billede dnx Nybegynder
06. november 2005 - 22:10 #6
Slog bamserne hårdt eller er du stadig i live :)
Avatar billede dopemaster Nybegynder
09. november 2005 - 08:27 #7
Hej,

først vil jeg lige starte med at sige undskyld for jeg ikke har svaret..

Jeg har prøvet marcipanen - dne smagte rigtig godt, med lidt rom eller andet alkohol(som i nu kan li), så smager den endnu bedre..

Vodkabamserne var egentlig kun noget jeg ville lave for sjov, derfor accepterer jeg dit svar. Men det jeg egentlig søgte var vingummibamser med vodka i. Har set nogle opskrifter rundt omkring, men der er de ikke sikker på om vodka'en fordamper, osv..

Men mange tak :)
Avatar billede themom Nybegynder
09. november 2005 - 09:22 #8
Du kan gøre det, at du umiddelbart inden, du vil servere dem,sprøjter vodka ind i dem ,med en meget tynd kanyle(kan købes på apoteket).Det fordamper ikke på sekunder men holder nok ikke i flere timer,men måske i en fryser.Tak for point.Du skulle prøve at putte lidt cointreau i marcipanen,og så lave kugler,dyppe dem i mørk valhorna chokolade!!!!som at kysse en engel i røven. :)