Avatar billede allan.k Nybegynder
22. oktober 2005 - 22:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Se programmer på dr.dk med FireFox

Hej eksperter.

Hvis jeg vil se programmet på linket: http://www.dr.dk/Videnskab/viden_om/Programmer/Brintpillen/0228103337.htm

trykker jeg på linket ved siden af det lille fjernsyn hvor der står: Viden om - Brintpillen. Men så sker der ikke mere. Der kommer bare et lille vindue frem, og intet andet sker.
Hvis jeg holder musen hend over linket står der: java script:DRPlayer('','','/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=97679','')

Jeg bruger FireFox, men det virker heller ikke i IE.
Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Allan
Avatar billede kabbak Professor
22. oktober 2005 - 23:14 #1
virker fint her både i IE og Firefox.

den starter Windows mediaplayer op og viser det der
Avatar billede allan.k Nybegynder
22. oktober 2005 - 23:23 #2
Ja, jeg har også lige prøvet idag på en kammerats pc, der virker det fint. Så problemet er på min comp.
Avatar billede allan.k Nybegynder
24. oktober 2005 - 17:39 #3
Fandt selv løsningen. Det var en opdatering til WMP 10 der skulle til.

Lukker spørgsmålet.