Avatar billede yamahaeksperten Nybegynder
22. oktober 2005 - 10:48 Der er 6 kommentarer

Skal have driver til mit lydkort, har ingen, ved ikke hvilket lyd

Hej..

Jeg har lige formateret min PC og lagt Windows ind igen..

Men jeg skal have lagt min lydkort driver ind igen, men jeg har ingen :/

Og jeg ved ikke hvad for et lydkort det er, hvordan kan jeg se det?
Avatar billede screem_brille Novice
22. oktober 2005 - 10:50 #1
det kan everest fra lavalys.com ret sikekrt hjælpe dig med.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. oktober 2005 - 10:53 #2
Start med at DL Everest herfra:
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=1&lang=en
Programmet kan hjælpe med at identificere dit hardware samt komme med forslag til hvor du kan finde drivere.

Når programmet er hentet skal vi starte med at finde en chipsætdriver. Kan du ikke selv finde det, skriver du bare nøjagtigt hvad det hedder.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. oktober 2005 - 10:54 #3
Var der iøvrigt en cd med driverer til din PC? Så skal de nemlig installeres.

Hvis din PC er et bestemt mærke, kan vi gå ind på producentens hjemmeside og finde driverne.
Avatar billede AKjeldsen Novice
22. oktober 2005 - 11:16 #4
Har du prøvet at gå ind på WindowsUpdate? Den ligger ofte inde med en driver til lydkort...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. oktober 2005 - 22:02 #5
GENERELT: <yamahaeksperten> -> Er du der ?
Gælder også for en del andre 'hænger' spørgsmål fra dig:
http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=yamahaeksperten&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 10 (nu 11) stk ?

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:18 #6
brug for mere hjælp ?