Avatar billede rene_graff Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler logo til netshop

Hejsa, jeg har en netbutik, den ligger pt som test side her www.rene-graff.dk

Jeg søger nyt logo som basser til siden...gerne med nogle billeder i..

der er ingen krag...dag kunne jeg godt tænke mig den var lidt mindre..

kom med dit forslag

Alle idéer modtages med kyshånd
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:32 #1
Ikke for at virke kritisk ....og dog

det image i har i banneret er simpelthen FOR dårligt.....signalere amatør...ringe evner i bla Photoshop ol pogrammer... dårlig  kendskab til mediet...  Dårligt udstyr.....osv. osv...

Mit umidelbare indtryk når jeg ser banneret.... min mor (Som er handikappet og kan ikke bruge armene) jan lave det bedre....

Ja undskyld min helt ærlige mining.... Kan du ikke gøre  det bedre en det...så kad være med at gøre det...
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:34 #2
Hmmm.... staver lige så godt som din banner ser ud......
Avatar billede rene_graff Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:38 #3
tak for kritikken..:) er jeg udmærket klar over... det er nætop derfor jeg har oprattet dette spørsmål...for at få et nyt banner..

kan du gøre et forsøg?

Der skal ikke meget til at slå mit..
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:59 #4
*S*...ja ja.... ved jeg lød lid "sur"...
Var egenlit også for at provokere lidt.....

Hård kretik plejer at få folk ud af skoene....*S*

Dit koncept er godt nok....men det kræve en meget vigtig ting af dig...ekstrem selvsikkerhed for hvordan og hvorleds din side fremstår...osv.sov.

dit kponsept finder der mange kloner af på nettte....tro jeg ha de først 10 links i mine bookmarks til ligende...
så hvid din skla skille si ud fra di adnre er der un to ting der kan gøre det...

Super kvalitet vare...som folk før de besøger din side ved at det er

eller en side der får dine besøgende til at blive llænge nok til at opdage at du kan levere hvad de søger...

En af mine foretrukne side mht grafik har faktisk ikke et eneste dtykke grafik på dere side....vilker faktisk er ret efektivt.... da man kun ser den grafik man har bedt om.....Desuden er grafikken i meget høj kvalitet...
Detsvære kan jeg ikke disse dig siden da den er en del af et  lukket system...
men måske jeg kan give dig en ide om hvad folk som jeg (der ind imellem bruger den slags) går efter-...
Og for at være ærlig...de bedste og mest benyttede side jeg kender er utroligt simple..... hvad man ser er hvad man får...*S*
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
22. oktober 2005 - 01:05 #5
Hold da helt fest hvor jeg staver godt idag...*GGG*

Vil gerne lave et banner til dig.... men har detsvære ikke tid PT til den slags... (medmindre jeg skal  pga løn ;-)

Hvad jeg egenligt forsøger at sige.... med det konsept du forsøger dig med,,,,, hvis du skal have suces skal du skille dig ud fra tilsvarende sider....på en måde som dine kunder kan relatere til....

Din målgruppe bør d specificere meget meget præcis...
uden en målgruppe er det svært at lave feks et banner der tiltaler dem ?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
22. oktober 2005 - 01:17 #6
mange tak for orderne..! jeg er helt ening i det du siger... min målgruppe er fra 18-45
Avatar billede rene_graff Nybegynder
22. oktober 2005 - 23:43 #7
lukker..