Avatar billede webgon Nybegynder
21. oktober 2005 - 23:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

wysiwyg editor i html/php

Jeg søger et script / en funktion eller hvad der end måtte gøre dette:

---(Eksempel)---

Jeg har en side: index.htm

Min anden side: edit.htm

Problemet: Jeg vil gerne have en såkaldt WYSIWYG editor på siden edit.htm som kan ændre layout/indhold af siden index.htm (som denne: http://www.webgon.net/eksperten-23.jpg ) - der skal derfor være en "save" funktion der overskriver index.htm filen hver gang den bliver ændret i editoren.

NB! Jeg søger IKKE et program som man downloader og pakker ud, men selve koden der kan generere dette i et html eller php dokument.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede steffan90 Nybegynder
21. oktober 2005 - 23:51 #1
Fatter ikke det halve af hvad du mener, men det jeg tror er at du vil kunne rette en slags index lad og kalde det nyhed ved at gå ind i edit og lave den om, vil mene at det ikke kan lade sig gøre i html, så skal du programmere det i php.
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
21. oktober 2005 - 23:52 #2
En ONLINE WSYWIG Editor.. :) Det er hvad manden mener.. Hvor han kan redigere sine filer fra en hvilkensom helst computer online.. Og GEMME på Web igen..
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2005 - 23:54 #3
Ja, FCKeditor kan det du gerne vil.
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
21. oktober 2005 - 23:55 #4
Leif > FCKeditor kan desværre ikke gemme åbenbart ?
Avatar billede leif Seniormester
22. oktober 2005 - 00:01 #5
Alle editorer skal jo laves lidt om til det formål det skal bruges til om det skal gemmes i DB i HTML eller hvad den skal gøre med det.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:04 #6
her er en liste over alle editors der sådan er kendt
http://www.geniisoft.com/showcase.nsf/WebEditors
Avatar billede webgon Nybegynder
16. december 2005 - 23:34 #7
.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. december 2005 - 07:14 #8
sikke dygtig du er til at give feedback ;)