Avatar billede kasperskalle Nybegynder
19. april 2001 - 15:43 Der er 10 kommentarer

ny pc

jeg skal ud og købe ny pc, hvor får jeg det billigste/bedste tilbud. jeg har tænkt at bruge max 5-6000, jeg bor i Kbh, maskinen behøver ikke at være en super hurtig.
Avatar billede cerwin Nybegynder
19. april 2001 - 15:45 #1
Hvad med at købe en brugt?
Avatar billede kasperskalle Nybegynder
19. april 2001 - 15:47 #2
hvor ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. april 2001 - 15:56 #3
www.qxl.dk -> Brugtmarked.. Nok en af de største danske.

nye> www.edbpriser.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. april 2001 - 15:57 #4
www.dba.dk -> Også okey..

Du burde kunne finde en billigt brugt på disse link.

Ellers kan du lave en søgning alt efter dit behov på en ny på www.edbpriser.dk så kan du tage kontakt til den billigste du finder der.
Avatar billede hapseren Nybegynder
19. april 2001 - 16:25 #5
JEg synes Nexus data (www.nexusdata.dk) har et godt system hvor du kan sammensætte din egen PC eller købe en færdig og så er prisen god.

(Jeg har intet med Nexus data at gøre, men er blevet positivt overrasket over firmaet)
Avatar billede tkirk Nybegynder
19. april 2001 - 19:39 #6
Hvis det forresten var med en brugt, ved jeg at der er én på overclocking.dk der har prøvet at sælge denne maskine i et stykke tid, men ingen er interesseret.

http://www.overclocking.dk/dk/asp/comments.asp?id=49846&OrgThread=Falsk&table=comments

Aner ikke noget om mail eller tlf. eller noget, prøv at maile ham.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
27. april 2001 - 23:49 #7
Computeren behøver da ikke at være brugt. Du kan da få en god ny Duron til de penge.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2001 - 09:59 #8
hvad er der i vejen med vores svar?
Avatar billede htmlaga Nybegynder
28. april 2001 - 10:01 #9
Prøv at chekke den her fra MM-vision:

http://www.mm-vision.dk/pcsystemer.asp?action=vis&varenr=99100

//AGA
Avatar billede cerwin Nybegynder
18. november 2001 - 19:49 #10
kasperskalle -->  Hvorfor kan svarene ikke accepteres?