Avatar billede fcn Nybegynder
27. april 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Særm eller kabinet

I venstre side af min skærm, ca. 3 cm ind, er farverne blevet lilla. Er det skærmen eller evt. skærmkortet der er beskadiget.
Avatar billede renny Nybegynder
27. april 1999 - 10:42 #1
Det lyder som om der er en magnet i nærheden af dei skærm.
Avatar billede long Nybegynder
27. april 1999 - 10:43 #2
Flyt evt. højtalere der står tæt på skærmen.
Avatar billede ruprect Nybegynder
27. april 1999 - 10:45 #3
Når du så har fjernet din højtaler kan du trykke på din degauss knap (hvis din skærm har en) Det vil efter lidt tid løse problemet.

- Michael
Avatar billede hojben Novice
27. april 1999 - 10:46 #4
Hej FCN

Det lyder MEGET som om at du (som long siger) har højtalerne stående ved siden af skærmen... Eller andet med magneter i.... Magneterne har den effekt at de "trækker" farverne ud af skærmen.. det er ikke kun på skærme, men også påfjernsyn det sker...

Micci
Avatar billede Ronny85 Praktikant
04. september 2001 - 10:20 #5
Det er magnet der har berørt din skærm. enten fra dine speaker eller noget andet