Avatar billede raziel Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Netwærket er væk

Hej Experter,

Okey jeg har et kæmpe problem, jeg var ved at installere quicktime for at kunne se nogle trailere på www.quicktime.com Men der skete ikke noget, jeg skifter kabler genstarter med den kan ikke finde nogen ip adresse, vi har 4 computere og 4 ip i huset, min bror har ingen problemer.
Jeg prøver at fjerne enheden i enhedshåndtering med intet sker den låster/fryser og ser ud som om den laver noget men der sker intet. Jeg lukker den fra joblisten og den vil sende fejlmeddelse, men intet internet. Under tekniske oplysning i meddelesen siger den noget om c:/dukumenter/bruger/lokale internetindstillinger/TEMP/mmc.exe
Alt der har med enheden at gøre ser ud til at fryse sig fast. driver geninstallering, fjernelse, opdatering mv.

Jeg bruger et Asus K8N-E Deluxe bundkort med onboard Gigabit-lan
og en 3,4Ghz AMD Athlon 64Bit CPU
Styresystemet er Windows XP pro SP2

Jeg vil belønne mange point for et svar på dette som kan føre til en løsning evt. mange flere hvis det kan løses i aften Torsdag d. 20

~Raziel
Avatar billede raziel Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:37 #1
Jeg har lige forsøgt at åbne mit Starwars kotor 2 og en ligende fejlmeddelse kom om noget i den oven nævente TEMP mappe. Noget med en .txt fil denne gang
Avatar billede raziel Nybegynder
20. oktober 2005 - 21:24 #2
Please jeg har brug for at få det fixet i aften, jeg skal til LAN imorgen.
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2005 - 21:33 #3
prøv systemgendannelse til et tidspunkt hvor computeren virkede.
Avatar billede raziel Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:01 #4
vil det stadig virke efter en formatering?
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2005 - 23:01 #5
hvis det ikke er gået i stykker så ja så vil det virke efter en formatering.
Avatar billede raziel Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:14 #6
tja, det er ser ud til at problemet løste sig selv =s, men jeg vil med glæde give dig point for svarene alligevel.
Jeg opgav at gøre noget ved det og dagen efter virkede det =/ upåklageligt
Avatar billede raziel Nybegynder
08. september 2006 - 20:47 #7
siden du ikke har svaret prøver jeg at afslutte dette