Avatar billede gskairo Nybegynder
20. oktober 2005 - 15:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

valg af Skærmkort.. kan nogen hjælpe

Hej

Jeg opgradere min pc til en AMD64 3200+, Asrock bundkort med AGP og PCI express.

Jeg har ca 800 kr til et grafikkort hvad skal jeg vælge?

Har selv kikket på Palit 6600LE og Palit 6600 men kan ikke finde en test af dem. Er der nogle der har en anbefaling?
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
20. oktober 2005 - 16:22 #1
Hvad skal du bruge det til? Er det til spil eller er det bare til arbejde?
Jeg bruger selv et kort til 800 kr. Det er et Asus v9570 Gamer Edition. Det har en Geforce FX 5700LE chip på sig.
Jeg synes selv at dette kort er rigtig godt. Spiller en del, men havde ikke pengene til et dyrt kort så det blev det her i stedet.
Det kan jeg varmt anbefalde.
Avatar billede gskairo Nybegynder
20. oktober 2005 - 17:16 #2
den skal bruges til spil og arbejde...
kan ikke splle på min nuværende, så jeg vil gerne have muligheden men vil heller ikke betale en formue for det...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:34 #3
jeg har altid været til gforce, men da jeg fornylig købte nyt kram til knægten, prøvede jeg et ati 9800 pro, wow, jeg er overrasket..O)
Avatar billede mads-3 Nybegynder
22. oktober 2005 - 18:41 #4
gå ind på www.3dkort.dk
jeg tror ikke at et 6600 LE er særlig godt, et 6600 er ok, men ikke det bedste. brug 200 kroner mere og køb et geforce 6800 vil jeg anbefale.
Avatar billede gskairo Nybegynder
28. januar 2008 - 10:35 #5
Lukket