Avatar billede thana_dk Nybegynder
20. oktober 2005 - 14:40 Der er 2 kommentarer

Ustabilt Trådløst netværk - Et spørgmål om sikkerhed?

Hej alle!

Jeg har et problem med et trådløst netværk jeg er igang med at opsætte. De computere der er meldt til mac-filtrering og WEP (med ASCII passphrase), bliver smidt af cirka hvert femte minut?
Når den viser og tilslutter sig netværket, står der alligevel "ikke tilsluttet"???

Hvordan får jeg en hurtig, stabil og sikker linie?
Avatar billede cvpcpp Nybegynder
21. oktober 2005 - 10:33 #1
Det kan evt være pga støj i det rum hvor det hele er sat op...
Det er selfølgelig det nemme svar men det kunne evt også skyldes en fejl-konfig i din radius server eller hvad der nu styrer tilgangen?
Avatar billede thana_dk Nybegynder
21. oktober 2005 - 11:32 #2
Nu har jeg prøvet at slå kryptering helt fra. -Det kører bedre, men den siger stadig "ikke tilsluttet" på oversigten over trådløse netværk. -Kan det være pga. støj?