Avatar billede fjensen111 Nybegynder
20. oktober 2005 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside som oversætter fra finsk til Engelsk

Der findes nogen steder hvor man kan få oversat fra nogen sprog til andre. Findes dette fra finsk til engelsk.
Avatar billede skaev?froe Nybegynder
20. oktober 2005 - 09:26 #1
http://www.freedict.com/onldict/fin.html
http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller

Der er formentlig flere af dem. Dog er de fleste online oversættere ikke skide gode.
Avatar billede helle100 Nybegynder
20. oktober 2005 - 10:49 #2
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. oktober 2005 - 11:40 #3
I sådanne tilfælde er det bedre at få en sporgkyndig til at oversætte disse tekster p.g.a sproglige flertydigheder.
Avatar billede evildoctor Praktikant
20. oktober 2005 - 18:07 #4
Arh, men den er intertran.com er simpelthen for sjov underholdning.
Check lige disse oversættelser;

Engelsk -> Dansk;
  I want to take you on a trip to the beach = JEG ville gerne holde jer oven på en rejse hen til den strand
  The table was in the middle of the room -> Den bord var i midten af den rum

Dansk -> Engelsk;
  Det er dog en slem ordbog det her -> It is after a slem dictionary that here
  Jeg skal handle ind imorgen -> I shall dealing in tomorrow

Men OK, den er sikkert helt fin til enkelt-ord c,")