Avatar billede karser Nybegynder
20. oktober 2005 - 08:18 Der er 1 løsning

Contacts får ikke mails

Jeg har en Exchange 2003 organisation, hvor der i AD er oprettet en distributions liste. I denne er der både Exchange users og Contacts med SMTP adresser.

Problemer består i, at når der sendes mail til distributrions listen, modtager Contacts ikke de mails.

Kigger jeg i Message Tracking Center, fremgår de heller ikke i event-forløbet.

Jeg mener at Exchange "Expander" distributions listen, når den modtager en mail og det kan også ses i MTA at de øvrige adresser bliver Expanded. Men contact adresserne figurerer slet ikke.

Anyone?
Avatar billede karser Nybegynder
15. januar 2006 - 22:14 #1
Lukker... Men problemet er ikke løst! Så hvis nogen skulle falde forbi dette spm. så er alle bud velkomne!