Avatar billede tina2000 Nybegynder
19. april 2001 - 13:01 Der er 10 kommentarer

hvordan

hej der jeg har brug for hjælp .
jeg tænker på at åbne en firma som salger dæmen navn og webhoteler.
hvor kan jeg får hjælp fra og informationer ??.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. april 2001 - 13:03 #1
Det kommer an på hvad det er du ønsker hjælp til... er det det formelle, det tekniske... eller andet?
Avatar billede keysersoze Guru
19. april 2001 - 14:08 #2
well - er det hjælp til at blive reg. som firma er det intet problem...

er det general hjælp til at vide hvordan man sætter server op m.m. så vil jeg nok foretrække at du KUN gør det og ikke starte firma til at starte med, da det altså ikke er _helt_ let at administrere servere... hjælp til det kan dog også (i en vis grad) fås...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. april 2001 - 14:12 #3
Du kan få hjælp til det med at starte firma på www.eogs.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. april 2001 - 14:13 #4
Og endnu mere på : http://www.cvu.dk/cvu_start.html
Avatar billede tina2000 Nybegynder
20. april 2001 - 16:09 #5
hej der
jeg vil ved hvem er levendør til dæmen navn til firma som salger dæmen .
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
21. april 2001 - 22:16 #6
Undskyld, men du lyder altså ikke særlig kompetent. Du ved f.eks. ikke engang, hvad dit produkt hedder - (domænenavn - ikke dæmen navn). Men dem der administrerer dem hedder http://www.dk-hostmaster.dk
Avatar billede tina2000 Nybegynder
23. april 2001 - 11:52 #7
hej
mange tak til jes petersen det var rigtigt stort hjælp til dk hostmaster men jeg vil meget gern have hjælp til international domænnavn.

mange tak .
Avatar billede marker Nybegynder
02. maj 2001 - 14:24 #8
Hej før du går igang med selv at lave firma kunne du lige maile til mig så kan vi måske hjælpe dig med at komme igang
bhm@inet.dk
Marker
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 14:27 #9
tina2000 >> er du nået videre?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 11:20 #10
luk ?