Avatar billede funkyloonie Nybegynder
19. oktober 2005 - 16:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Barcode stregkoder

Hej

Jeg søger en stregkode font som jeg kan bruge a la Arial i word osv. Jeg søger ikke et program som modtager EAN koden og derefter omformer den til en stregkoden jeg skal kopiere fra programmet.

Jeg har ikke kunne finde nogle steder hvor man kan købe stregkode-fonte, kun programmer hvor man kan generere dem. Jeg søger altså en truetype font som er en stregkode.

Pt. har jeg "3 of 9 Barcode" men har brug for en anden. Stregkoden skal være en EAN 13.
Avatar billede pfp Nybegynder
19. oktober 2005 - 20:15 #1
Her er en både som TrueType og PostScript:
http://www.barcodingfonts.com/barean.htm
Avatar billede funkyloonie Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:40 #2
Hvis du vil have lidt point så smid et svar :-) Har fundet ud af at de programmer installere fontene og man derved kan bruge dem.
Avatar billede pfp Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:05 #3
svar.