Avatar billede wert Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:54 Der er 4 kommentarer

PC genstarter efter få min. i spil

Min computer genstarter efter nogle få min. i spil, og det er noget den er begyndt at gøre efter jeg har formateret.

Jeg har nogle temp. målere i min PC, og kan se den ikke er blevet varmere, men synes mit grafikkort er begyndt at ha det let ved at blive varmt når jeg spiller, dog uden at blive for varm (6800GT).

Jeg har McAfee Antivirus, Ad-Aware og zonealarm.

Specs
Intel P4 2.8 (OC til 3.3)
Asus P4P800-E Delux
Nvidia 6800GT

Kan det være det med OC har noget med det at gøre? for er nemlig først begyndt at OC i bios efter jeg har formateret.

MVH wert
Avatar billede boxer Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:58 #1
Det er temmelig sikkert pga. for meget OC. Du burde også kunne spille i høje opløsninger med et 6800GT :o)
Sæt indstillingerne tilbage og se om det ikke hjælper.
Avatar billede wert Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:59 #2
Hehe kom lige i tanke om jeg havde OC lortet, så prøvet lige sætte den tilbage.
Avatar billede boxer Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:59 #3
Kig også lige på dine åbne spørgsmål:
http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=wert&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
De burde kunne lukkes - skriv hvis du er i tvivl om noget.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 21:47 #4
Fik vi løst problemet eller...