Avatar billede jakobdamjensen Nybegynder
18. oktober 2005 - 23:45 Der er 4 kommentarer

flyt javascript til en fil for sig selv?

Hvordan flytte jeg det som ellers står i <head> sektionen ind i en fil for sig selv? Jeg har prøvet at kopiere indholdet af <script> til en .js fil og så include det i html filen vha. <script src="fil.js"></script>

Er det galt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. oktober 2005 - 23:46 #1
Det plejer da at virke. Som du skriver det skal filen ligge i samme katalog som din .html side, og den må selvfølgelig ikke indeholde <script>-tags. Har du et link?
Avatar billede jakobdamjensen Nybegynder
18. oktober 2005 - 23:58 #2
ok.. nu prøvede jeg det så igen.. og så virker det.. Jeg må have lavet en fejl40..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. oktober 2005 - 00:10 #3
Eller fejl39 ;)  Jeg samler ikke på point. Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede jakobdamjensen Nybegynder
19. oktober 2005 - 00:13 #4
fair nok =)