Avatar billede gamedennis Nybegynder
18. oktober 2005 - 23:17 Der er 7 kommentarer

Promovere min side?

Hej,

Jeg er ejer af et lille fritidsforetagende, hvor jeg unlocker mobiler via mail. Men trafikken på min site er lidt sløv. Er der nogle der har forslag til at få min side promoveret...?

MVH
Dennis Maleki
-gamedennis.com
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. oktober 2005 - 23:25 #1
Ja da, søgemaskine optimering er vejen frem. du jan starte med at læse her

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede gamedennis Nybegynder
21. oktober 2005 - 18:38 #2
Hej Bufferzone....

Jeg er ikke interesseret i at optimere min side til søgemaskiner... Jeg have mulighed for at reklamere for siden...
Avatar billede apo Praktikant
21. oktober 2005 - 18:40 #3
Reklamér på Google: https://adwords.google.dk/select/
Avatar billede apo Praktikant
21. oktober 2005 - 18:45 #4
... Men det Bufferzone skriver, er ikke helt hen i vejret. Søgemaskineoptimering kan øge trafikken på dit site, f.eks. når folk søger efter 'mobil unlocker' på Google.dk.
Avatar billede apo Praktikant
31. oktober 2005 - 19:34 #5
Har du fået styr på det?
Avatar billede apo Praktikant
05. november 2005 - 14:48 #6
Åbenbart ikke
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2005 - 20:16 #7
Når du ikke vil optimerer til søgemaskinerne, så kunderne selv finder dig, så må du jo ud af buskene. Her er hvad du kan gøre:

Vær aktiv i forskellige fora, Eksperten, HardwareOnline og hvad der ellers findes at fora. Sørg for at lav artikler med løsninger til dit sit og link så til disse artikler i dine svar, så brugerne finder dig derved. Husk at gøre det med forsigtighed, læg kun links der hvor det er relevant.

Finde gæstebører der omhandler de ting du selv råder med og placer hilsner med links.

Du kunne kikke på Google adwords, de kan give god business hvis de bruges rigtigt, men så er vi tilbage hos søgemaskinerne.