Avatar billede new_user Nybegynder
18. oktober 2005 - 22:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Findes der mobiltelefoner man kan køre cdc på?

Hey

Ville lige høre om det kan lade sig gøre at køre på cdc konfigurationen på mobiltelefoner, Har godt nok sammenlignet en del mobiltelefoner på nokias side og der står entent MIDP 1.0 eller MIDP 2.0 på kommende modeller. Men findes der fx smartphones eller andre som kan køre cdc og kan man overhovedet udkifte/opgradere den java implementation ens telefon kommer med??
Avatar billede mollevp Nybegynder
19. oktober 2005 - 00:11 #1
Du kan ikke skifte eller opgradere den Java version din telefon kommer med. Jeg mener at  have læst at de nye high-end telefoner vist kommer til at køre CDC.. Der findes to der gør det allerede 9300 og 9500, men de læner sig nok også lidt op af det jeg ville kalde en PDA..
Avatar billede hansen1142 Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:34 #2
Hvis du er heldig kan du støde på Java opdateringer til diverse mobiltelefoner rundt omkring på nettet, men jeg vil ikke anbefale dig at køre dem da disse ikke stammer fra producenten.. Og der findes smartphones fra fx Qtek serien, 9300 / 9500 som mollevip nævner, S/E P900, P910i og den kommende P990i og en række andre smartphones.. :-)
Avatar billede new_user Nybegynder
23. oktober 2005 - 11:40 #3
så er det vist lukketid her. mollevp, du kom vist først. hvis du vil have point, post lige et svar
Avatar billede mollevp Nybegynder
23. oktober 2005 - 12:10 #4
svar