Avatar billede robin-steen Nybegynder
18. oktober 2005 - 21:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

download via link

hej eksperter
jeg er i gang med og lave en noget hvor folk skal kunne downloade forskellige filer. jeg har lavet det sådan at man højreklikker på et link og siger "gem destination som" men der er nogle af brugerne der ikke kan finde ud af dette. hvordan for jeg den til og downloade filen ved og klikke på linket i stedet for?

håber der er nogle af jer der kan hjælpe med mit lille problem

Robin Steen
Avatar billede superdreng Nybegynder
18. oktober 2005 - 21:54 #1
Hvad er det for nogle filer?
Avatar billede robin-steen Nybegynder
18. oktober 2005 - 21:57 #2
avi mpg gif jpg ppt xls... hvis man klikker normalt på linket prøver browseren og åbne filen i stedet for og starte en download
Avatar billede superdreng Nybegynder
18. oktober 2005 - 21:59 #3
Det tror jeg ikke man kan. Er næsten 99% sikker på det men ved det er ikke 100%. Du kan lave en guide i billeder hvad de skal gører dem der ikke kan finde ud af det!
Avatar billede robin-steen Nybegynder
18. oktober 2005 - 22:13 #4
hmm kan der heller ikke laves en løsning i asp?
Avatar billede roenving Novice
19. oktober 2005 - 14:24 #5
Jo, hvis du streamer filen kan du gøre det !o]

Prøv at søge i asp-kategorien (http://exp.dk/spm/Programmering/Script/ASP/ !-)
Avatar billede robin-steen Nybegynder
28. januar 2006 - 00:19 #6
ok takker mange gange
Avatar billede robin-steen Nybegynder
28. januar 2006 - 00:19 #7
out