Avatar billede elvin Nybegynder
18. oktober 2005 - 17:17 Der er 6 kommentarer

lydproblemer (ingen lyd)

Windows Media Player kan ikke afspille filen, da der er problemer med lydenheden. Problemet kan skyldes, at der ikke er installeret en lydenhed på computeren, at lydenheden er optaget af et andet program, eller at den ikke fungerer korrekt.

Sådan er teksten på min pc når jeg forsøger, at spille musik - den kan ikke sige et "kuk"

Jeg tror der sidder en eler anden dygtig person som kan hjælpe - på forhånd tal for deltagelsen.

med venlig hilsen
Teddy Schnefeldt
Avatar billede screem_brille Novice
18. oktober 2005 - 17:53 #1
ja men vi skal vide hvilken computer du har *S* ved du det ikke præcist, kan everest fra lavalys.com meget ofte hjælpe på det område (og kan ofte også fortælle hvor driveren til lydkortet (som i det her tilfælde) kan hentes ;) )
Avatar billede elvin Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:29 #2
Hej Screem brille
min computer er en acer 8003 LMi og dvd  er en matshita DVD-ram UJ-820s driverversion.: 5.1.2535.0 DATO FOR DRIVER: 01-07-2001
jeg håber de nye oplysninger kan være dig til hjælp? Hvis du kan anvise et link til en ny driver vil det være helt fint.

mvh
Teddy
Avatar billede elvin Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:50 #4
Hej igen
Du er virkelig hurtig på aftrækkeren - det må jeg sige! jeg er nu ved og downloade filen og så vender jeg straks tilbage.
de bedste hilsner
Teddy
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:42 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:39 #6
brug for mere hjælp ?