Avatar billede sampalmasino Nybegynder
18. oktober 2005 - 17:02 Der er 2 kommentarer

OracleRi11 eBusiness suite og IBm webshere suite

Hvad er den overordnede forskel og sammenligning omkring disse to eBusiness løsninger.
søger noget materialle der omfatter disse område.

Main differences
simmilarities
pros & cons of the two systems compared with eachother
I hvilke funktioner vil Webshere være bedre end Oracle
I forlængelse af spørgsmålet foroven, Industry segmenter.

:
Avatar billede arne_v Ekspert
18. oktober 2005 - 23:31 #1
Er det ikke som at sammenligne pærer og æbler ?

IBM WebSphere produkterne er en serie af middleware produkter: Application Server,
MQ, Portal, Commerce etc. som konkurerer med primært de tilsvarende produkter
fra BEA (og en lille smule med Oracles middleware produkter som *ikke*
er en del af E-Business suite). OK - Portal og Commerce begynder at ligne
applikationer en lille smule.

Oracle E-Business er det nye navn for det som engang var Oracle Applications og
før det Oracle Financials. Det er et high end ERP system som primært konkurerer
med SAP (de andre kunkurrenter har Oracle opkøbt). Faktisk er det annonceret at
næste version af Oracle E-Business skal kunne køre på IBM WebSphere middleware.

Så jeg synes at det er lidt svært at sammenligne !
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2005 - 19:56 #2
OK ?