Avatar billede plhn Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:38 Der er 4 kommentarer

crash i startup

Hej eksperter,

Jeg har et mindre problem, idag satte jeg et webcam til, og så crashede min computer. Webcammet har været sat til før. Anyways så slukkede jeg og lod den starte op, men så crashede den der hvor windows logoet kommer frem, og der er en loading linje. Det gør den hver gang, ligemeget hvordan jeg prøvet at starte. Det sker også med "sidst kendte...".. nogen der kender løsningen på mit problem?
Avatar billede boxer Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:48 #1
Du kunne udføre en repair:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Læs hele vejledningen inden du begynder :o)
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. oktober 2005 - 19:34 #2
Kan den starte i fejlsikker tilstand (F8) ? ?
Avatar billede plhn Nybegynder
18. oktober 2005 - 23:18 #3
den kan godt starte i fejlsikret.. med netværk og commandopromt.. bare ikke den sidst kendte hvor det duede.. vil prøve boxers forslag og se om det gir pote ;)
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. oktober 2005 - 09:35 #4
God ide, for så er det højst sandsynlig et driver problem.