Avatar billede justask Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:02 Der er 2 kommentarer

Købe et affiliate system

Hejsa

Er der nogen der har erfaringer med at købe et affiliate system til deres egen hjemmeside? Jeg har en hjemmeside (oprindeligt baseret på phpNuke) hvor jeg ønsker at kunne lægge kampagner for forskellige produkter frem som andre hjemmesideejere så kan sætte op på deres hjemmeside og derefter modtage betaling pr. klik/tilmelding/køb etc. På den anden side skal producenterne jeg kører kampagnerne for også kunne logge ind og se hvor mange kliks/tilmeldinger/salg jeg har skabt via netværket.

Hvis jeg selv kunne slippe for at udvikle det ville det være alle tiders; så er der nogen der kan anbefale et kommercielt/opensource affiliatesystem man kan bruge/købe?

.... takker
Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:21 #1
Avatar billede justask Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:53 #2
Hej

Ja, den side har jeg også kigget på, jeg har fundet 2 programmer der kan hvad jeg har brug for: AlstraSoft Affiliate Network Pro og et til der faktisk var gratis, men selvfølgelig kunne det ikke downloades (fejl på siden). Men det kunne være rart hvis der var nogen der havde nogen erfaringer med at lave/købe et affiliatesystem.

Men tak for tippet i alle fald  :)