Avatar billede darkage Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:19 Der er 5 kommentarer

opsætning af linux mail server mod betaling

Hej,

har en kørende portal for øjeblikket hvor jeg skal have installeret en IMAP server samt HORDE frontend.

Dette skal gøres på Linux centos samt apache http serveren skal configureres således at subdomain webmail.* peger på horde webmail klienten og admin.*.com/webmail peger imap serverens kontrol panel

Jeg kan godt konfigurere http severen, men har minimal forstand på linux og opsætning af IMAP server.

Jeg har adgang til en smtp server, og min portal vil kører som en pop3.

Derfor, hvis du har dyb kendskab til ovenstående og har lyst til at tjene nogle penge hører jeg gerne fra dig.

lokation kbh

tlf 20744682
Avatar billede mfalck Praktikant
18. oktober 2005 - 14:21 #1
jeg kan godt give en hånd med - se mit minisite.
Avatar billede darkage Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:49 #2
lyder godt, hvor er dit minisite ?
Avatar billede mfalck Praktikant
18. oktober 2005 - 15:00 #3
hvis du klikker mit min profil så skulle det gerne være der
Avatar billede mfalck Praktikant
18. oktober 2005 - 15:00 #4
ellers er min mail-adr info/<brugernavn>.dk
Avatar billede darkage Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:05 #5
you have mail