Avatar billede fipse Nybegynder
18. oktober 2005 - 11:20 Der er 4 kommentarer

Fil database

Hej,

jeg leder efter nogen som kan lave en database aplikation, som kan indexser vores filer, og vi kan senere selv kan putte keyword på disse, således at vil kan lette vores søgning efter tidliger designsider, vil gerne at aplikation kan bruge vores SQL server til DB.
Avatar billede heine112 Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:34 #1
Hvormeget er dette værd for jer i penge ?
Avatar billede fipse Nybegynder
19. oktober 2005 - 08:13 #2
Billigst og bedst muligt ! har ikke den store ide til hvilket pris niveau vi er i.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:26 #3
Skal den selv kunne sætte keywords på filerne? altså kigge i filerne og selv generere keywords?

Jeg ville bruge et desktop søgeprogram. F.eks.
Copernic Search, som jeg synes er bedre end både Yahoos og Googles.
Det kan helt tilpasses ang. hvilke filtyper, biblioteker m.m. og søger lynhurtigt.

http://www.copernic.com/
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2005 - 21:40 #4
Hvis det I søger ikke kan gøres med Jespers Idé, så kræver det vist lidt uddybning omkring hvad og hvordan det helt præcist skal være.