Avatar billede euroteam Nybegynder
17. oktober 2005 - 21:05 Der er 5 kommentarer

Flask Knap

Hejsa

Jeg er ved at lave en knap i flash, jeg har været i flash forumet, men de kunne ikke svare, det kan være at "programørene" kan hjælpe mig...

Jeg har lavet et billede galleri i flash, og jeg har lavet et lille fint "gem" ikon, men hvilket script skal ligge bag det, for at det virker som en gem knap ??

//Casper
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2005 - 22:35 #1
<ole>

Du kan heldigvis ikke gemme filer på en brugers HD gennem en browser. Det ville være en _meget_ alvorlig sikkerhedsbrist  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede krydset Nybegynder
17. oktober 2005 - 22:38 #2
Mener du så brugeren bare trykker på knappen og så får han gem som dialog boksen op og kan vælge hvor på sin hdd han vil gemme det pågældne billede, hvis det er såen tror jeg ikke det kan lade sig gøre :-S
Avatar billede euroteam Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:13 #3
Ja det er bare det, kan det lade sig gøre ?
Avatar billede krydset Nybegynder
17. oktober 2005 - 23:22 #4
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror at ole troede at du ville gemme filer på sidens besøgende hdd og det kan man ikke. Men ved ikke om man kan laver noget der virker som en gem knap men hvis det kan lade sig gøre så kommer der vel et svar...Hvis jeg har misforstået ole så giv mig ey møgfald
Avatar billede roenving Novice
18. oktober 2005 - 00:17 #5
Scriptet ser sådan ud:

alert("Højreklik på billedet og vælg 'Gem destination som...'");