Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:29 Der er 1 kommentar

hjælp til flash, er du prof. så kontakt mig venligst

jeg har brug for hjælp til at færdiggøre min hjemmeside

er du prof. til flash, bedes du venligst kontakte mig

tak

patrick
Avatar billede alexander_j Nybegynder
18. oktober 2005 - 17:28 #1
Der er indtil flere ting her der vækker min mistanke om at dette er en and eller et forsøg på at genere nogen.

Jeg kan se det er en konto der lige er blevet oprettet og det her er det eneste spørgsmål der er blevet oprettet med denne bruger.

Folk plejer ikke at oplyse deres telefonnummer på eksperten eller på nettet i det hele taget, da det vil kunne misbruges.

Der oplyses ikke hvilken hjemmeside der er tale om, om det er lønnet arbejde, om det er programmeringsarbejde eller om det er tegnearbejde osv.

Jeg ville ikke ringe på et sådan nummer, da risikoen for, at det er nummeret på en eller anden som 'patrick' ikke kan lide, og ønsker at genere, er ret stor.