Avatar billede xfirm Nybegynder
17. oktober 2005 - 18:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 98 Fryser

Hej ja så er jeg her igen.
har leget med en ældre computer for at installere win98 + en anden harddisk.
da jeg satte en harddisk installeret med win98 i pc`en og startede op spurgte den efter drivere som jeg ikke havde alle sammen..men da jeg kom til skrivebordet så frøs den og ville kun lukkes på stikkontakten.

hvad er gået i stykker eller gået galt ??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. oktober 2005 - 19:29 #1
der kan være mange ting galt, så det er gætterier..?
har du opdateret hos Ms-update.?
Hvis, så skal man tage opdateringerne i små bider, fordi de overlapper hinnanden.
Tag alt udnøvendigt ud af maskinen, netkort feks... for at se hvad som foråsager problemet.
Avatar billede xfirm Nybegynder
17. oktober 2005 - 22:51 #2
nej den kan ikke komme på internettet for den fryser med det samme hver evig eneste gang lige ved skrivebordet.
Avatar billede xfirm Nybegynder
21. oktober 2005 - 00:08 #3
nå men så lukker jeg bare
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. oktober 2005 - 00:12 #4
hvorfor dog det..?

det er måske virus el. ?.. vil du ha´ hjælp.?

mere info mere hjælp.

Men det er jo op til dig..O)
Avatar billede xfirm Nybegynder
12. november 2005 - 13:49 #5
den er blevet lavet men ellers tak