Avatar billede stevenizzle Nybegynder
17. oktober 2005 - 16:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Drag and drop

Jeg har en idé om at lave 6 felter hvor man kan hive nogle <div>'s over i. Og så rokere lige så tosset man vil på dem.

Det skal være en drag/drop-funktion - bare med nogle faste felter de kan flyttes hen på, så hvis de er hevet tættere på et andet felt, og man så slipper. Skal den automatisk glide til det nye punkt.

Når man så har rokeret som man vil, skal man kunne trykke "gem positioner", og så gemmer den i databasen hvor man har sine felter.

Er det ikke den smarteste måde?

Ligesom på http://www.google.com/ig - hvis man logger ind, kan man selv lave sin menu.
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2005 - 20:45 #1
<ole>

Det skal du nok selv skrive - eller du må til lommerne. Det tvivler jeg meget på, ligger færdigt 'derude'  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
17. oktober 2005 - 22:20 #2
Okay :/

Men er det den rigtige måde at gøre det på, eller har du en bedre idé?
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
18. oktober 2005 - 08:38 #3
Jeg skal faktisk bare bruge det øverste indlæg i:
http://www.eksperten.dk/spm/372205

Det skal bare være browser-kompatibilitet, og fungere som 6 felter der kan rykkes rundt på.

[FELT 1] [FELT 2] [FELT 3]
[FELT 4] [FELT 3] [FELT 6]
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2005 - 10:29 #4
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2005 - 10:29 #5
Hvilket naturligvis var et svar
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
18. oktober 2005 - 10:39 #6
Helt perfekt wicez
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2005 - 11:26 #7
- Tak for point.