Avatar billede chrthegreat Nybegynder
17. oktober 2005 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XBox problem!

Jeg har en xbox med harddisk og chip. Da jeg ville opdatere "operativsystemet" på den kom jeg til at slette de originale filer på den... Så nu vil den slet ik starte op.. Der står bare kontakt forhandler på forskellige sprog.

Det er en evolution chip tror jeg nok.

Står den på nogen måde til at rede?

På forhånd tak

Christian
Avatar billede deetox Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:00 #1
snak med dem der har chippet den, de burde kunne geninstallere det originale.
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
11. juni 2006 - 15:37 #2
lukket\\