Avatar billede cpn80 Nybegynder
17. oktober 2005 - 08:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

dummies guide til databasetilgang i VBA/VB

Hey

Er der nogen der kender et sted hvor man kan finde en rigtig god guide til databasetilgang fra VBA ?

Den skal være grundig, og give uddybende forklaringer for de enkelte skridt. Hvad man gør, og hvorfor man gør det. Jeg har selv søgt lidt rundt, men har ikke helt fundet det jeg leder efter, så derfor prøver jeg lige her.
Dansk eller engelsk
Avatar billede darth-domino Nybegynder
17. oktober 2005 - 08:53 #1
Må jeg foreslå at du lige kaster 99,00kr efter denne bog...

http://www.idgforlag.dk/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-466-1

Den er nem at gå igang med, og der er alt hvad en nybegynder skal bruge!
Avatar billede cpn80 Nybegynder
17. oktober 2005 - 08:58 #2
Indexet ser meget lovende ud, så måske man skulle tjekke den ud, men lige i dette spørgsmål er det nu mere en online-guide til den specifikke problemstilling jeg leder efter.
Avatar billede cpn80 Nybegynder
17. oktober 2005 - 15:05 #3
hmm, ser ikke ud til at der sker så meget i den her tråd, men jeg har ikke helt fundet det jeg leder efter, så splitter pointene mellem os, håber at det er ok