Avatar billede madbott Nybegynder
17. oktober 2005 - 08:04 Der er 3 kommentarer

køb af nyt hardware og spørgsmål til det

jeg skal have et nyt bund kort og jeg kigger på et ASRock 775Dual-880 Pro da det kan tage mine gamle pc 3200 ram og de nye ddr2 ram og der er 4 slots til ram hvor 2 af dem er til de nye og de andre 2 er til de gamle mit spørgsmål er så om jeg kan køre 2 slags ram på en gang eller om jeg kun kan køre den ene type af gangen ??? og jeg har fundet en ny prosesser til det og det er en Intel Pentium 630 3.0GHZ SKT775 FSB800 2MB og så vil jeg høre om de 2 ting er gode sammen og om det er pengene værd eller om jeg kan få noget der er tilsvarene for samme pris

mvh madbott
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 08:38 #1
nu knder jeg ikke det board, emn alle andre boards med 2 slags ramsokler, kan kun køre den ene slags ad gangen, så ikke begge typer på en gang.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:45 #2
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:35 #3
brug for mere hjælp ?