Avatar billede mrjonez Nybegynder
17. oktober 2005 - 01:32 Der er 3 kommentarer

Ris/ros til min nye version

Hej Eksperter

Endnu engang har jeg brug for Jeres konstruktive kritik.

Jeg har en hjemmeside som sælger malerier fra fritidskunstnere.

For at hjælpe mine kunder til købe de rigtige, har jeg udviklet et program hvor folk kan sætte maleriet ind på et digitalt billed af f.eks deres stue, i rigtige målestoksforhold osv, og dermed nemmere bedømme om det nu passer til resten af stuen, farver på væggen osv.

En del af jer har måske prøvet den gamle version som jeg tidligere har haft til jeres bedømmelse. Nu har jeg gjort brug af de råd i gav mig, og implimenteret dem i programmet, så det nu bla. er mere brugervenligt og også kan bruges online.

Link: http://www.maleri-online.dk/download/stue.php

Så bare kom an med noget Ris og/eller Ros.

Er det brugervenligt for alle typer mennesker, og tror i det giver kunderne gode muligheder for at se om maleriet er noget for dem.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
17. oktober 2005 - 13:30 #1
Det første der falde mig i øjnene er dine eksempel billeder.... Dem syntes jeg bør du gøre noget ved
Der er meget mørke/sløret, Det er måske sådanne billeder de fleste vil bruge af deres stuer, men som eksempel bør dit billed være meget prof at se på .. klare, lysere, skarpere, rette linier  osv.

MHO

Jesper
Avatar billede mrjonez Nybegynder
22. oktober 2005 - 15:36 #2
Tak Jesper, vil jeg helt klart tage til eftertanke.
Kan godt følge din pointe, så vil se om det ikke er noget jeg kan få rettet på.

Er der ikke andre end Jesper, der har kommentar?
Bare det at få bekræftet at I kan få det til at virke vil jeg sætte enorm stor pris på.
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
19. november 2005 - 00:49 #3
Jeg kan ikke få web-versionen til at virke. Ej heller den downloadede (fungerede dog bedre) Ellers en fed idé. Jeg synes også der skulle være mulighed for at se thumbs når man skal udvælge sine egne billeder til upload.