Avatar billede itmonster Nybegynder
16. oktober 2005 - 23:26 Der er 6 kommentarer

Er der nogen der kender videoserver Inc.'s computere

Jeg har fået fat i en server/computer fra denne producent - Ja, jeg har faktisk fået den forærende. Den ser ud til at være utrolig godt bygget op i super kvalitet, kæmpe bundekort med 8 PCI pladser, 2 store blæsere, inderkasse i rustfri stål. Jeg kan se den har kostet ca. 22.000 USD fra ny (oplysn. fra nettet i 97).
Spørgsmålet er nu kan den bygges om, kan processor og ram opdateres m.v. Er der nogen derude der kender lidt til denne type hardware vil jeg gerne høre yderligere.
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 00:02 #1
har du et model nummer eller andet der kan identificere den yderligere ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. oktober 2005 - 00:09 #2
Hvad styresystem er der på den lige nu?
Avatar billede itmonster Nybegynder
18. oktober 2005 - 23:02 #3
Den kører OS/2 (det ser lidt DOS agtigt ud !!!) - model nr. er 2007, men jeg har prøvet at få den information på nettet men firmaet Videoserver er i mellemtiden fusioneret/overtaget af et andet it-firma ved navn ezencia... og de oplyser intet
om tidligere modeller på deres hjemmeside. Kan jeg formatere den HD der sidder i maskinen således den kan køre alm. Windows XP ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
19. oktober 2005 - 00:05 #4
OS/2 maskiner kan man ikke garantere at de kan køre windows xp (højst sandsynligt ikke - men vi lige se om der findes et spec program) gl. svend du har der.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:50 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:31 #6
brug for mere hjælp ?