Avatar billede dj-meisner Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:03 Der er 10 kommentarer

Musen's lyd "KLIK"

Hejsa :).

Formaterede min computer for ikke så længe siden, og nu, hver gang jeg fx. trykker på en knap på internettet siger den "KLIK", eller hvis jeg er inde på en 3d chat og rykker, siger det "KLIK" ..
Det er utroligt nok ret belastende når man ikke hører det normalt..
Sååe :), tænkte bare på om man ikke kan fjerne den lyd, dog uden at fjerne hele "Windows standard lyd".

Hilsen Christian .
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:20 #1
Lige en hurtig - fra hovedet:

Check denne:

Kontrolpanel - Lyde og lydenheder - Lyde... - Programhændelser - Stifinder - start navigation - klikkes FRA...
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:23 #2
Programhændelser, kan jeg sgu ikke lige finde..
Altså, når jeg er inde i Lyde og lydenheder, og har trykket på lyde, så står der intet med programhændelser..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:27 #3
Boxen skulle gerne hedde [Egenskaber for Lyde og lydenheder] - derefter fanen [Lyde] - punktet: [Programhændelser] - rul i listen og find "Windows Stifinder" -> start navigation ...
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:34 #4
Hvad skal jeg vælge ved, start navigation?, den står på Windows XP start nu..
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:40 #5
Nu har jeg slet ikke noget lyd :s, og lyden er "sat" til.
Altså som det normale, men åbenbart ikke..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:40 #6
(ingen)  øverst i rullemenuen... Eller hvis du vil ha' en helt anden lyd - tihi...
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:41 #7
Jamen, har slet ikke noget lyd nu .. -.-
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2005 - 21:56 #8
Lydtema: Vælg [Windows Standard] - Anvend - (Så har du tihvertifald 'standard' lyde.)

Derefter som beskrevet:
Punktet: [Programhændelser] - rul i listen og find "Windows Stifinder" -> "start navigation" ... [Lyde:] rullemenuen UNDER DENNE BOX - (ingen) - OK ..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:41 #9
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. oktober 2005 - 10:26 #10
(Hvad endte denne tråd med?)