Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 22:54 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

Mine Designer Søges

har du en lille designer i maven?
så har jeg måske brug for dig, jeg skal bruge en designer, til min helt nye hjemmeside. Hvis du er interresert så efterlad lige din icq el. email, så kontakter jeg dig. Siden skal laves hurtigts mulig. Arbejdet kommer til at bestå af du skal lave nogle billeder (knapper osv.) det er ikke svært, men jeg har ikke tid, eller evnerne til det.

På forhånd tak.
ye10
Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 22:55 #1
ups, det skulle have været mini istedet for mine
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 22:56 #2
Hvad giver det i kroner???
Avatar billede nil.dk Nybegynder
18. april 2001 - 22:57 #3
Nok ikke noget når han sætter 250 points på.
Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 23:02 #4
det er ikke en profesionel opgave, det er tager nok ikke så lang tid. desvære har jeg ingen penge jeg kan betale med. Er en af dem der ikke kan få adsl, og må døje med en alt for stor telefon regning *s*
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:03 #5
Nej, men når en \"helt ny bruger af eksperten\" smider 250p i hovedet på folk så har jeg klart en fornemmelse af at han/hun har mere end en konto her! Og kan de ikke klare det på samme måde som os andre med at tjene point så må der kugler på bordet:-)
//Beach
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:04 #6
Har du et link til hvor det skal ligge, og en mere præcis beskrivelse af opgaven?
//Beach
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 23:06 #7
migselv_cj@hotmail.com

jeg har tid i morgen efter skolen hvis det skulle være noget for dig....og er syns jeg selv, ret god til grafik

www.cjohanson.subnet.dk
Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 23:12 #8
beach 2 ting, jeg har ikke 2 brugere *s* man skal jo starte et sted. Faktisk må jeg undrømme det godt kunne se lidt underligt ud. Da jeg fortalte en ven jeg skulle lave en side, anbefalte han eksperten.dk så jeg har oprettet en bruger, som har udgang i min side.

2 jeg har ikke et link endu desvære, jeg men det er en freepaq side. Jeg har en masse information om mig og min familie plus en masse ferie fotos af mig og min kæreste liggende der, men hvis du er interesert i vores rejse til Rom, så sender jeg dig gerne linker *ss*

ezzuk jeg icq´er dig lige
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:21 #9
Jeps, det ser mystisk ud, og vi har haft nogle stykker her som ikke kan klare sig med det de tjener, så derfor er jeg efter dig:-)
Men hvis du er ok jammen så er det vel ok. Har ikke tiden til at check det så...
Og jeg hopper heller ikke på et komplet design for nocasch, men håber da du kan pumpe ezzuk for noget du kan bruge til et eller andet selv om hans link jo ikke ligefrem viser hvad han kan mht. design!!!
//Beach
PS: Velkommen på Eksperten.dk*GG*
Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 23:24 #10
tak for den varme velkomst, jeg har dog ikke helt forstået alle funktioner endu. Men jeg fik at vide at så længe man overholder reglerne og hamstre point til sig, så skal det nok gå *s*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 23:28 #11
Jeg vil hellere høre mere om lige præcis hvordan du har din kæreste liggende der... *GF*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 23:29 #12
beach> jeg ville påskønne, at du ikke kommenterede min evne til at designe. jeg mente ikke at jeg var en grafisk kanon, for det ved jeg godt selv at jeg ikke er. men der er da nogle der har sagt at siden dér, som du nedrakkede, var pæn.

utroligt flinke mennesker man kan finde herinde
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:30 #13
Så så så Nikolajdu..... Er du en dyneløfter *ROFL*
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:32 #14
>>> ezzuk
Jeg kommentere hvad jeg vil!
Hvis jeg ikke syntes om dit design-talent så siger jeg det, vi lever da i Danmark eller hvad....
//Beach
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 23:35 #15
beach> din hjemmeside siger nu heller ikke ret meget...
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 23:36 #16
hehe, jeg ligger ikke frække billeder af hende på min hjemmeside..næ, de kommer i foto albummet, hehe
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 23:37 #17
hvor gammel er den så? to år?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 23:39 #18
hvad med dig? ye10, rammer du dem ikke ind muahaha
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 23:39 #19
jeg syntes faktisk at du skulle give os linket, vi aner jo ikke om du er snyder!
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 23:40 #20
måske kunne jeg uploade min kæreste til siden...hehe =)
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:41 #21
>>> ezzuk
Jeg er har ikke for at rakke den på dig eller andre, men syntes bare ikke at dit design er noget specielt...
Du skal da som alle andre være her på eksperten uden at du ikke føler dig velkommen, men når \"vi\" kigger på design og andre ting så udtaler vi os om hvad vi syntes, og det må du da lære at leve med. Ellers tror jeg ikke du skal komme med ???? her*GG*
Jeg er ikke specielt negativt ladet så tag det roligt, det var bare en lille reminder til ye10 om at det ikke kun er skoleelever der er her, men også folk der rent faktisk lever af det!

//Beach
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 23:41 #22
nå, jeg smutter, jeg skal hjem til min kæreste =) oki, lidt æøgn meeeen hvad satan, ses
Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 23:44 #23
magnus_tagmus, hvis du ikke kan bedrage med et ordentlig svar, skal du holde dig væk, jeg har hørt om dig, og det er ikke for det gode! nå men beach, jeg vil ikke lyde sur, men kan vi ikke lade være med at skrive irellevante ting her :) og jeg må altså også sige at det var forkert sagt det du sagde før
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:44 #24
>>> ezzuk
Nej, min side er ikke spec. fed, den er lige nu ved at blive lavet om, og jeg er online for at reppe lidt på den da den absolut ikke er opdateret. Men jeg reklamere heller ikke med den.
Skal vi stoppe mudderkastningen her eller.....
Troede det vat ye10 det handlede om, og hvis du har kontakt til ham så defragmenter hjernen og hjælp ham!!!
//Beach
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 23:45 #25
det er så sandelig også rigtigt. men jeg kan ikke undgå at blive fornærmet med en sådan kommentar.

desuden er jeg 16 år, og har heller ikke tænkt mig at leve af det i fremtiden.

må jeg ikke se en nyere side en denne her: http://home3.inet.tele.dk/ajensen/html/ind_html.htm
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. april 2001 - 23:47 #26
okay, vi holder fred. ps: det var ike for at blære mig med siden, men bare for at se om han gad at tage mig i brug.
Avatar billede ye10 Nybegynder
18. april 2001 - 23:47 #27
venner dog, kunne i ikke tage jeres lille designer strid et andet sted *s* Beach har du et link til din side?
Avatar billede Beach Mester
18. april 2001 - 23:52 #28
Brug den du ser fra ezzuk, men der er byggerod som ind i hel.... så....
Men den er oppe igen i morgen eftermiddag hvis du får tid til at kigge forbi senere:-)
//Beach
PS: Strideøksen er begravet i min lejer!
Avatar billede ye10 Nybegynder
19. april 2001 - 00:01 #29
beach, jeg tror jeg bruger ezzuk, kan bedre lide hans side, håber du kan lave med det :)

jeg laver selv asp for a living, men der er det svære at sammenligne personer.
Avatar billede Beach Mester
19. april 2001 - 00:12 #30
*GG*
BTW så er jeg også stået af med at jobbe for dig, og ezzuk kan sikkert også lave noget som du bliver glad for. Smag er jo også en af verdens fedeste opfindelser. Tænk dig hvis alle lavede det samme som dig, ezzuk, mig eller.....
Hold da kæft hvor ville det blive kedeligt:-)
Så kør løs med ezzuk, han har sine meninger og det er faktisk ret fedt. Hader folk der bare siger ups....
Og ja ja..... Kan da godt leve med det, du skal self. vælge hvad der tiltaler dig, det er jo også derfor vi er som vi er på eksperten, den der har problemet vælger ud hvad man kan bruge og belønner derefter!
Jeg håber ikke du er blevet alt for forskrækket for at komme med problemer her merr*GG*
//Beach
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2001 - 00:38 #31
ezzuk - Husk at smide et link når du har uploadet ve10´s billeder af kæresten.... ho ho ho ... *ggg*
Avatar billede ajh Nybegynder
19. april 2001 - 08:48 #32
hehe  :o)

prøv ellers her  -- > http://www.guistuff.com/
Avatar billede coinz Nybegynder
19. april 2001 - 13:04 #33
hmmm.... det er altså et personligt site... I\'m on it...

-coinz-
Avatar billede ye10 Nybegynder
19. april 2001 - 15:10 #34
ajh, har du overhoved tid til at lave sådan en side til mig?
Avatar billede ye10 Nybegynder
19. april 2001 - 15:10 #35
coinz det er ikke en personlig side, det er en side hvor jeg vil ligge grafik på.
Avatar billede ajh Nybegynder
19. april 2001 - 15:22 #36
ye10> der er eh.. færdiglavede sider der ;)  lige til at putte ind i pjotoshop el. lign... :o)

men nej, jeg har desværre ikke tid.. skal lige arbejde de normale 45 timer om ugen (arbejde), og så skal jeg lige have lavet en størrere database løsning (privat) samt et forenings-blad i week-enden ;) .. i\'m all booked up :)

Der er et par stykker på guistuff der er ok at bruge, det skal egentligt bare tilpasses med menuer osv.. og det er bare tekst.. så det er ikke de vilde evner der kræves :)  Der er selvfølgelig den risiko at der er andre der har brugt den i forvejen :)

mvh  og snarlig weekend
Anja

Avatar billede dwal Nybegynder
20. april 2001 - 22:11 #37
http://www.extreme-design.dk/

det er sådan set der jeg arbejder.... :-)
Avatar billede ye10 Nybegynder
20. april 2001 - 22:26 #38
dwal, der er ikke meget design på din side, den viiser ikke hvad du kan =)
Avatar billede dwal Nybegynder
20. april 2001 - 23:08 #39
Og....
øhm..
jeg har osse lavet.. http://www.dwalnet.dk/
hvis det kan hjælpe :-)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. april 2001 - 23:16 #40
dwal> ved du hvad antialias betyder? hvis ikke, hvilket jeg tror, så bevirker det at grafikken i photoshop og paint shop pro bliver jævn og rund hvis funktionene er sat til. så bliver buer og bogstaver ikke kantede og \"takkede\".
Avatar billede Beach Mester
20. april 2001 - 23:22 #41
>>>ezzuk>>>
Nu kan jeg sgu altså (hjælp) ikke lade være:-)
Pas nu på du ikke kommer med en kritik som vil virke nedrakkendene for at bruge et af dine egne ord til dwal *ROFL*
//Beach
Avatar billede ye10 Nybegynder
21. april 2001 - 17:25 #42
Jeg kan ikke bruge det dwal =( men er der ikke nogen andre? (på en måde)

og så lige et spørgsmål, jeg er rimelig ny her, så er det lovligt at lukke sp. hvis jeg ikke kan bruge noget af dette? fordi så vil jeg hellere klake nogle flere point i, og få en ekstrem god flash film? jeg har nemlig musikken =)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. april 2001 - 17:30 #43
beach> det var på ingen måde for at kritisere ham. jeg gjorde ham bare opmærksom på at billeder ikke behøver at være kantede og hakkede.

dwal>hvis du opfattede det som kritik må du meget undskylde. det var kun for at hjælpe.
Avatar billede Beach Mester
21. april 2001 - 17:53 #44
>>>ye10
Du kan sagtens lukke spørgsmålet, du har jo ikke fået hvad du kom efter!
Bare smid et svar af, og accepter det med point til dig selv:-)
//Beach
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. april 2001 - 17:57 #45
han afventer svar fra nogen så vidt jeg har forstået.
Avatar billede ye10 Nybegynder
21. april 2001 - 18:31 #46
a afventer ikke svar fra nogen =)

her er så mit svar, jeg laver et nyt sp. hvor jeg udlover masser af point til den der rammer det tal jeg tænker på...ok måske ikke, men en flash film burde være ligså nem =)
Avatar billede dwal Nybegynder
21. april 2001 - 18:46 #47
Jeg har ikke taget det som kritik...
jeg er ny til det der graffik....